dagens

eran dag varit bra?
min dag  började inte så bra med no prov men det gick bättre en vad jag trodde faktist men jag kommer inte på nm+ (mvg) iaf! efter no hade vi franska och sen mentrostid tsm med min mentor råååååbin! hahahh sen slutade jag! jag och alex åt fort lite mat och sen åkte vi in till stan och hälsade på nadia och anna på deras prov tsm med lisa :) vi åt lite på annas jobb (coffe house by george) och sen åkte lisa och alex hem :/.. själv fick man vara istan i 2 timmar och kolla runt i olika affärer (kan alla sko affärer utantill nu) hahha, provade alla skor som fanns i hela tc och fastnade för några sjuk fina skor. sen gick jag förbi nadias prov typ 5 gånger och kikade in lite sikret men hon såg mig nästan varje gång haha snacka om att inte ha något liv!
sen tillslut så slutade hon och då åkte vi till donken och åt lite till och sen bar resan av till skarpnäck! haha de som hände där orkar jag inte skriva för det var så mycket grejer som hände och alla var lika roliga så jag höll på att dö!!! hahahhahah nadia ;D. aja sen åkte jag hem och behövde städa min äkliga garderob och det tog en stund och det är därför det tog lite tid med ett nytt inlägg haha :)




Kommentarer
Postat av: HANNA

rösta på vilken kändis du tycker är snyggast på min blogg

2008-10-07 @ 13:50:23
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/
Postat av: nadia

omg skoja inte?

ja dog fan va garv då :O

bakom hissen eller godisapparaten? XD

asså det finns bara ett ord som beskriver oss riktigt bra; galna !

HAHAHHAHAH <3

2008-10-19 @ 12:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0