nyttnyttnytt

hej och välkommen till min nya blogg.

har haft lite bloggar då och då och senast för några månader sen men den tröttnade jag på och tog en pause. nu idag blev jag sugen igen på att ha en blogg så jag startade en ny. det kommer bli sjuk kul och ni kommer att få veta en hel del om mig och mina kompisar och om allt jag tycker om. varje dan sen jag slutade med min förra blogg har de kliat i fingrarna för att jag inte hade någon stans att skriva så det kommer vara jätte skönt att kunna skrivia allt jag känner för här nu! jag sitter sjukt mycket framför datorn och det blir ganska tråkigt när inget händer på datorn och då har jag kikat runt på olika bloggar och läst de uppefårn och ner och fått mycket insperation. hoppas ni kommer att tycka om min blogg och läsa den flitit för jag lovar att uppdatera den ofta!
stor kram och puss från mimmi :)


Kommentarer
Postat av: Anna

lovar att läsa den flitigt .

2008-10-05 @ 18:31:47
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Anastasia

OHHH ! jag saknade ju fan din blogg !

2008-10-07 @ 09:40:36
URL: http://kissfrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0