19 oktober kl 1230

nu är jag fixat och klar för fika hemma hos min "mormor" och "morfar" ( min pappas frus mamma och pappa ) och då vill man ju se "ordentlig" ut så de ska tycka om mig. hahhahahah man vill ju smööööra så man får pengar ;D hahha. men det funkar faktist :). efter jag har varit där ska jag till stan igen och träffa nadia (kanske anna?) och ta en fika på något myssigt cafè, några bra tips? sen ska jag vell dra mig hemåt och fixa lite till skolan i morgon.

morgondagens måste: BOXNINGEN!
                                                                                                                                                                                         kramkram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0