(ingen rubrik)

det står helt stil i mitt huvud nu när jag ska skriva en rubrik till det här inlägget haha :)
jag ska börja och säga förlåt för att jag och kezaya kanske typ skrek och störde på typ varje lektion idag, förlåt ! 
haha men vi hade jävligt roligt och jag  gjorde en SKIT bra grej för kezaya och hon tyckte var jävligt fittigt och jag kommer få problem av hämden haha.
idag hade jag franska. skit trkigt ! eller på onsdagar är det faktist kul haha :).
aja. nu sitter jag hemma hos min pappa och har skit tråkigt! kom på att det är 30 dagar kvar till skol avslutningen :D WHOHO !

idag var jag hemma hos kezaya efter skolan och skulle igentligen åka till enskede och kolla på ensekdes p96ors fotbolls träning men det blev inte av haha. så vi satte oss framför kee's dator och tittade på massa gamla bilder på folk i enskede på deras hemsida hahaha FETT ROLIGT kan jag säga !

svar till anonym som komenterade inlägget under;
jag tror inte det är så himla intressant och höra saker om mig haha! är en väldigt ointressat person tycker jag själv hah!
kramkram

tycker ni att jag ska ha en liten fårge stund ? :P

ett litet rörigt inlägg blev det. kanske skriver lite senare. puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det tycker jag!

din blogg är jätte bra förresten :) <3

2008-11-20 @ 20:02:17
Postat av: ellen

ja det tycker jag med!

du är säkert en jätte intressant person :)

2008-11-20 @ 20:03:44
Postat av: elin

håller meeed !

2008-11-20 @ 20:04:11
Postat av: micha

i love your blog and i also think it will be fun to send you cuastions!

I have a cuastion :

when was the first time you went drunk ?

/ mícha

2008-11-20 @ 20:07:08
Postat av: nadia

haha bra ide, vadå du e ointressant ?

hahah du kan ju berätta för alla hur suuuuper smidig du är ;) <3

2008-11-20 @ 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0