17 november.

Idag är det exakt, ett halv år sen jag fyllde år :o cooolt va :D hahah !
idag har det varit en intressant dag.. iskolan var det skit tråkigt förutom att träffa kezaya igen efter helgen. hon har alltid nya sjuka historier att berätta haha! I love her!
efter skolan åkte jag och anastasia och nadia hem till nadia och gjorde pannkakor och de blev skit goda! haha !
nu är jag hemma och är skit trött och SKIT ont i min fot som jag förstörde på träningen i lördags..

i morgon i skolan ska min 17 grupp få se på den sista tävligen i spagetti tävligen och se vilken bro som vann.
hedvig & klara vs. david & co.
hahah ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde göra ett inlägg där alla får fråga dig frågor och sedan göra ett annat inlägg där du svarar på alla ;)

2008-11-19 @ 17:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0