12/11

HADE UTVECKLINGS SAMTAL IDAG!
just nu älskar jag min mentor som inte tog med sig min frånvaro ! XD

idag hade jag 3 timmars no -,- .. usch ! men det var faktist ganska roligt :D vi fick bygga broar med spagetti lim & 3 meters snöre. min annas och michelleliens blev ganska snygg faktist haha ! men jag tvivlar på tt den ska hålla stablitets testet på fredag, men man vet aldrig ! vi får vell hoppas på snygghetspriset  dårå !

senare på eftermidagen så var jag hemma hos nadia tsm med mina crazy vänner hahah ! de lurade (okej.. nadia gjorde) att äta TVÅ år gammal räck ost :o det är säkert skit farligt jag sväär! hahah ! usch nadia och anna, det var inte ens roligt ! ..

från bro bygget, just nu ser den inte så fin ut men den blev finare, ska försöka ta bild på den i morgon :)


Kommentarer
Postat av: Anastasia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH, JOOO DET VAR SKIT ROLIGT ! ÄÄÄÄÄÄCKLIGT !!!!!!!!!!

2008-11-14 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0