tröött !

hejhej bloggen. idag så har det inte ett något specielt förutom att vi kollade på den där filmen om edward med saxhänder. den var sorig och så men ganska tråkig så jag sonmade i kee's knä två gånger hahah! sen så har det nt hänt något annat. efter skolan åkte jag hem och lämnade lite packning hemma och hämtade min fjäll som behövde kemtvättas och åkte till min mammas jobb. där skulle jag hjälpa till med att slå in personal tröjor som alla på mammas skola skulle få. det  var SKIT tråkigt men jag får pengar för det så det är helt okej ahaha!. efter det så åkte jag och lämnade in min jacka och sen åkte jag hem. inte mer en så har det hänt idag faktist. har bara varit på piss humör hela dan! USCH!

aja.. i morgon är det JULAVSLUTNING + JULSPEL som är det ROLIGASTE på hela året i skolan jag sväääär! alla lärare i skolan spelar upp "kalle ankas jul" det som går på tv på julafton! det är så himla roligt.
men jag börjar få lite panik för jag har ingen anning om vad jag ska ha på mig :O! hatar kläder ! det är så svårt att bestäma vad man ska ha på sig! det skulle vara bättre att gå naken, då skulle det inte vara så svårt att välja ahaha !
aja sånt är livet. får vell gå in i min urstökiga garderob och leta rätt på nåt haha. morgondagen kommer iaf bli mysig och jag längtar !!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0