tim lidell

älskling, eftersom jag vet att du läser min blogg så kommer du antagligen se det här!
du är helt fatastisk tim! allt du gör och allt du säger blir bra och visst vi kan bråka men det löser sig efter HÖGST 1 dag. jag är verkligen en sån person som vill bråka länge och blir inte glad på sekunden och brukar vara den sista som säger förlåt. men det går verkligen inte och vara sur på dig länge! jag bryr mig faktist inte om vad alla andra säger, t.ex. i skolan och så för det är inte mitt fel att de inte har sätt hur underbar du är :o. jag kommer verkligen ihåg i sommaras när jag ba asso det är nån kille som heter tim som går i min skola som bombar migg med sms lalal.. nu när jag får ett sms av dig så blir jag sjukt GALD. jag älskar dig verkligen tim mest av allt och jag kommer aldrig sluta älska dig ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0