halloj

ligger i kezayas säng och ska försöka skynda mig och byta om för det är några som våldgästar min kompis lägenhet haha, idag ska jag vara med kezaya en stund och sen ska jag vell vara med nadia och anna ikväll tror jag haha. ifall ni ser det här nadia eller anna ring mig så vi kan planera! är inte sur! älskarer
juste jag har glömt bort att berätta att jag har dragit ut en tand i går och det var bland det värsta jag har gjort i mitt liv säger jag bara! hemskt och tänka på att jag ska göra samma sak nästa fredag också :/ .
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anna

ha en super kväll !

2008-10-11 @ 22:19:23
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: kezaya

hahha visst gjorde dom de va fan utanför dörren i typ 1 timme :P

2008-10-12 @ 20:01:23
Postat av: nadia

hur skulle vi kunna se det där när du inte ens nämta tt du har en blogg?

ja såg det på din notis på playahead, om ja inte hade gjort det hade ja aldrig vetat om det och du hade kasnke fortsatt att skriva medelande till oss på din blogg som vi aldrig skulle få se :O

2008-10-19 @ 12:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0