19:30

sitter här och är skit förbanad för att pa inte funkar.. ååå jag kan bli skit sur få nåt sånt även om det inte är någon som har skrivit nåt till mig men det käns som om jag missar massa hahah. data nöööör jag vet xD
vad har ni gjort en söndag som denna? jag har ifall bara sovit sovit och sovit har verkligen varit borta den här helgen.. måste ha varit från ifredags när vi var i hammrby och hade skoj haha :D
just nu planerar jag nästa helg tsm med nadia. kanske ska vara med några killar men jag vet inte. 
har ni några planer för next helg?
jag borde sitta och plugga no just nu (har no prov i morgon) men istället sitter jag här och har jätte ångest! jag är hoppös. men jag tror att jag klara det ganska bra.. hahah eller inte har faktis inte lyssnat specielt mycket på no lektionerna för jag har fått platsen brevid alexandra i a's klassrum och det går inte att låta bli att snacka med henne så.. men det får jag ta nu. jag och alex har ifall låvat varandra att börja ta skolan på allvar nu mend det kommer inte gå bra haha. fredagen  var hemsk i skolan,, jag kom försent och var inte specielt aktiv på idrotten. men nu ska jag verkligen börja vara aktiv på lektionerna! och absolut inte komma försent för det är hemskt!
kramkram

bild från helgen

Kommentarer
Postat av: Anna

låter som super planer :) lycka till med pluggandet mimms .

2008-10-05 @ 19:46:54
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Julia

snygg header



Mina läsare har tagit fram 5 stycken som är finalisterna till månadens blogg, så kanske du kan hjälpa till med att rösta fram vinnaren?

2008-10-05 @ 20:26:54
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: sofie

haha omg man ser mig där i bakgrunden (a) <3

2008-10-08 @ 22:11:05
URL: http://sofiemsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0