16:15

hejsan alla :)
sitter här hemma hos nadia och kollar runt på datorn medan hon kollar på top model 5 hahah.
hon har sätt de skit många gånger men endå tycker hon att det är roligt att se på det haha :p. aja..
alla bra med er?
allt är helt perfekt med mig förutom att jag håller på att bli lite förskyld tror jag.. 
skolan idag har varit helt ok förutom att jag har haft so och det är så jäääälva tråkigt! hahha men jag överlever. annars har det inte hänt så mycket mer idag, man vet aldrig hur dagen forsätter :) bilder från dagen kommer när jag kommer hem för nadias dator är cp! haha kramkram

Kommentarer
Postat av: nadia

men det är så gryyyyymt bra :O

älskar top model!

som när ja ringde och grät för att den där tjejen med barnet inte gick vidare .. snyft ¨

men samtifigt vare glädjetårar också för att hon som sökte året innen och hade värsta gulliga talet kom med :O !!!

2008-10-19 @ 12:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0