mobil skoj :)

Har du pussat nummer 2?
nope haha :)<3
Vad har du för relation med nummer 20?
jag träffade honom för första gången igår ahah !
När ska du träffa nummer 30?
i morgon tror jag. hon går i min parallel klass ;)
Är nummer 18 söt?
absolut hon är söötast !
Vad var ditt första intryck av nummer 13?
BITCH ;O
Gillar du nummer 14?
vetefan vem det är :S
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
a träffar han varje dag typ, men han vill inte träffa mig :/
När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
nästa gång jag är hemma hos nadia kanske ifall hon är hemma.
Är du nära vän med nummer 23?
vet inte vem det är
Har du gått på bio med nummer 4?
NEJ USCH NEJ ! :O
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
haha nej !
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
vetefan, olika !
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
jag skulle kunna men jag vet inte om jag vill!
Vad har du och nummer 24 för relation?
vet inte vem det är helle haha !
Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
vet inte vem det är HAHHAHAH !
Vad är det bästa med nummer 8?
han verkar snäll men han är GALEN ! :O
Brukar du och nummer 16 träffas?
det händer :)<3

Kommentarer
Postat av: amanda

haha aa <333

2008-12-10 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0