tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

s
krev inget igår förutom inlägget under. men jag var på julfest tsm med mamma och min syster och jag var skit trött efter haha!.
idag så var det spagetti bro time ! jag anna och michelle + nellie som fick hoppa in i min grupp gick hem till mig och satta på musik och skulle börja, det gick bra till typ vid lunch och sen så blev allt BAJJJJS! vi gick till skolan och åt lite och gick tillbaka hem till mig och började på nytt att bygga den jävla bron haha. sen blev mitt hem BOMBAT med massa folk och sen så kastade vi ut de. sen så började det bli skit bråttom och jag och nellie började städa och hade skit kul med min damsugare ahahhaha! sen gick vi till skolan med en SKIT ful bro och verkligen inte satabil hahaha! men skit samma vi hade kul iaf. men efter 5 timmar så borde den ha blivit bättre haha!

i morgon så är det sista dan i skolan och vi ska se på Edward Scissorhands i skolan. det är våran lärares favorit film och eftersom han ska sluta så ska vi se den tsm med min parallell klass haha. har aldrig sett den, så det ska vell bli roligt.

är skit trött för jag låg och såg på Titanic i natt (såg hela filmen) så jag fick inte så mycket sömn men det var det värt ! .

på fredag åker Kezaya till thailand och kommer inte hem förens 3/1, om hon ens kommer hem ! kommer sakna henne ENORMT mycket kan jag säga. !

 
föresten har glömt att visa nellies ur söta julkort !

Kommentarer
Postat av: kee'

kommer sakna dig mest mimmi !

2008-12-18 @ 19:22:38
Postat av: my elfstrand

jag låg också vaken och kollade titanic :')

2008-12-20 @ 12:24:54
URL: http://rdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0