sjuk..

jag är sjuk eller jag har ont i huvudet och har ont i halsen och har feber (enligt mamma iaf) men jag tror inte att jag har feber. jag tror jag ska sova hos nadia ändå och träffa lite tjejer och hare trevligt.

idag var det skolavlsutning. julspelet var inte lika kul som  jag trodde det skulle bli men men haha. efter skolan åkte jag och nadia och anna hem till nadia och tittade när nadia uppträde till cher hahahah! alla ska bara se nadias sanna jag hahah! sen gick anna hem för hennes mamma ville det. och då åkte jag till stan med nadia och köpte annas presenter + en julklapp till mamma. skönt med lite klappar klara. men det är mycket klart... :/ sen gick jag och nadia till donken bakom gallerian och åt. när vi stod i kön till kassan fick jag ett sms av tim, han kom in i gubbängens fotbollsklasser, jag höll på att börja gråta! sen så skrev han att det var 50/50 att han skulle börja så man får hoppas att han inte gör det !
kanske lite uppdate i kväll puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0