14/12


norrmalmstorg (mycket finare i värkligheten min mobil kamera suger), sune <3

hej alla :)
sitter just nu vid datorn och är skit förbannad för att mitt internet inte fungerar som jag vill!!!
hoppas det funkar iaf tills jag har skrivit klart det här inlägget.
dagen har varit jättebra. dan började av att jag vaknar med hårspray i typ hela ansiktet eftersom min lillasyster sitter på min säng och lockar håret till hennes konståknings uppvisning. sen fick jag skit brottom för jag och gunilla skulle gå efter en halv timme och jag hade inte ens gått upp haha. aja kl 11 så åkte jag och gunilla till medis för vi skulle se på Sune musikalen! musikalen var helt fantasisk kan jag säga. skit bra :) rekomenderar att alla ska se den för jag blev helt kääär i sune som spelas av Benjamin Wahlgren. vilken kille haha ! helt underbar :). aja.
efter musikalen åkte jag till tc och träffade anastasia och vi gick runt på stan och kollade på allt mellan julklappar till nadia, skin jacka till anna & finfina nyårskläder. vi hittade inget haha!
vill bara medela nadia att du ligger på 0 igen med dina nyårskläder för det var ingen bloero (stavning?) utan en skit ful kläning hahah ! inte för att jag tror att du läser detta eftersom att du är i barcelona men man vet aldrig haha !
aja.. sen gick jag och anna runt och köpte lite paj från doken och sen gick vi runt och kollade efter ett par klack skor från hm som inte fanns någon stans ahha !
aja, nu blev det ett ganska lång första inlägg men det är för jag blev så himla sugen på att srkvia idag ahha.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh tack, va snällt! =) Jag gillar den jag med, hihi =)

2008-12-14 @ 19:31:21
URL: http://baramatilda.blogg.se/
Postat av: _____

du suger verkligen på att stava, skitjobbigt att läsa

2008-12-14 @ 20:15:40
Postat av: mimmi

haha skit i och läsa då ;)

2008-12-14 @ 20:26:42
URL: http://mbh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0