kallt !

Tjaaa alla !
nu sitter jag här och fryser. blev riktigt ner fyld av allt stå och vänta på h tsm med kezaya idag haha!
idag var jag mattant, skit tråkigt ! mina händer höll på att frysa sönder av alla kykligar som jag fick lägga upp på ett jävla fat :o hahah.
alla slutade kl 11:40 förutom jag som stod i köket som slutat 13:00 och då gick jag upp till kezaya och nellie som hade omprov för andra gången på samma prov hahaha :D. sen åkte vi till rådmansgatan och köpte glass och choklad och sen åkte vi till skarpnäck och  åkte runt och träffade alla 96 som körde tunnelbana kull haha.
sen träffade vi kezayas "kompis" hektor och så satt jag och kezaya och snackade lite med honom haha. sen lämmnade jag de själva och undra vad de hittade på ;).

kezaya baxade MIN glass !


Kommentarer
Postat av: -

juste ''kompis''

2008-12-15 @ 19:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0